5052031505 |
Gestió de l'estrès docent i de la tensió neuromuscular |
2018-2019 |
Curs. Secundària Obligatòria |
|
|
|
17/10/2018 - 19/12/2018 (20 hores) de 16:00h a 19:00h |
|
INS Santa Eugènia |
|
c. Enric Marquès i Ribalta, 3 (Girona)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Gironès
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2018 - 26/09/2018 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Es tracta de millorar les migranyes oculars, les tensions de l’articulació temporo-mandibular (ATM), l’ansietat anticipatòria i la qualitat de vida i la salut laboral del /de la docent.
|
| |
Objectius |
Definició pràctica de la tensió, l’estrès, l’ansietat i l’angoixa.
Valoració psicomètrica a partir d’una escala de psicosomatització.
Pràctiques de relaxació
|
| |
Continguts |
Pràctica de la tensió muscular a través de la respiració conscient .
Relaxació progressiva guiada de Jacobson
Pràctica a través de la hipnosi clínica i l’autohipnosi.
Relaxació a través de música terapèutica
Pràctica des de la visió cognitiva: tècnica de modificació de pensament.
|
| |
Formador/a |
Dolors Vilamitjana Carandell
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
-Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa
-Disseny i aplicació d'una pràctica d'aula.
|
| |
Requisits de certificació |
-Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de la formació.
-Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l'aprofitament i la transferència immediata.
|
| |
Persones destinatàries |
El formador comenta que cal portar roba cómoda per participar en l'activitat.
|
| |
E-mail |
crp-girones@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
17/10/2018 |
1600 |
1900 |
Sessió 2 |
dimecres |
07/11/2018 |
1600 |
1900 |
Sessió 3 |
dimecres |
21/11/2018 |
1600 |
1900 |
Sessió 4 |
dimecres |
05/12/2018 |
1600 |
1900 |
Sessió 5 |
dijous |
19/12/2019 |
1600 |
1900 |
|
| |